با رسیدن فصل گرما, دیگه کم کم مانتو های بهاره, جای خود را بـه مانتو های تابستانـه مـی دهند و بازار خرید مانتو های تابستانی دوباره داغ مـیشود درون این مـیان بعضی از بانوان ایرانی ترجیح مـیدهند به منظور فصل تابستان خود از مانتو هایی با تیپ و استایل اسپرت استفاده کنند و بعضی دیگر مانتو های تابستانی با پارچه نخی گلدار و گشاد کـه برای فصل تابستان بسیـار خنک هم هستند ترجیح مـی دهند. مدل مانتوی جنس نمد بـه هر حال ما درون بخش مدل مانتو پارلین, عانواع مدل مانتو تابستانـهانـه زنانـه اسپرت و مجلسی شیک شامل های مدل های کوتاه و بلند با پارچه نخی و گلدار را آماده کرده ایم کـه شما مـی توانید از این مدل ها برای خرید مانتو تابستانـه خود ایده بگیرید.

مدل مانتو تابستانی انـه 2018 

مدل مانتو تابستانی انـه بلند

مدل مانتو تابستانـه با پارچه نخی

مدل مانتو تابستانی انـه 2018 شیک و مجلسی

در تابستان 97 سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید کـه از پارچه های نازک دوخته شده اند و بدون چین و لایـه باشند، مدل مانتوی جنس نمد درون این صورت درون مانتوتان درون خیـابان شلوغ و گرم شـهر احساس خنکی بیشتری مـی کنید. مدل مانتوی جنس نمد جنس مانتو هم خیلی خیلی مـهم است. الیـاف مصنوعی کـه در بافت پارچه مانتو بـه کار مـی روند به منظور این فصل مناسب نیستند ولی الیـاف نخی، پنبه ای و کتانی، مانتوهای خوبی به منظور این فصل مـی بافند.

انتخاب مدل مانتو تابستانـه 2018

برای زنان لاغر لباسی کـه از بالا که تا پایین تکرنگ باشد بـه دلیل اینکه خطی یکدست ایجاد مـی‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگی متفاوت به منظور مانتو و شلوارتان، باعث مـی‌شود کـه قد شما بـه چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب‌تر دیده بشوید. بعد به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان درون چند رنگ متفاوت اما درون یک هارمونی انتخاب شود.

اغلب خانم ها تمایل دارند مانتو های خنک و تابستانی را از بین رنگ های روشن انتخاب کنند زیرا این مانتو ها با رنگ روشن نور خورشید را بـه خود جذب نمـی کنند و علاوه بر این از تعریق زیـاد جلوگیری مـی کنند. اگر شما اندامـی لاغر و متناسب دارید مانتو های رنگ روشن و طرح دار تابستانی مـی توانند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. خانم ها با اندام چاق بهتر هست در انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت بیشتری را بـه خرج دهند و از بین طرح ها و رنگ های متنوع مانتو های تابستانی مدلی را انتخاب کنند کـه اندام آن ها لاغر تر بـه نظر برسد.

مانتو تابستانـه اسپرت 97

مدل مانتو تابستانـه 97

مدل مانتو  تابستانـه درون انواع طرح های کوتاه و بلند درون بازار موجود هستند و بهتر هست شما از بین این طرح های متنوع مانتویی را به منظور خود انتخاب کنید کـه با فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشند.

گردآوری :گروه مد و زیبایی مجله تصویر زندگی 


: مدل مانتوی جنس نمد




[مدل مانتو تابستانی 2018 | مدل مانتو تابستانـه 97 انـه ... مدل مانتوی جنس نمد]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 05 Jul 2018 02:36:00 +0000